Bråkig

I fredags innan jobbet åkte jag och Liam på en liten tripp till IKEA i Älmhult för att köpa säng till honom och kika på deras tillfälliga kollektion Bråkig. Jag var ute efter boxarna i papp och kuddfodral. Boxarna hade tyvärr tagit slut men två kuddfodral fick jag med mig hem:=)
Och sängen fick jag också med mig hem (men missade visst ett paket, trots hjälp av personalen..) så Liam har inte kunnat inviga den ännu. Lite annat smått och gott fick också följa med hem. Riktigt mysigt hade vi det, jag och Liam.
Det är så kul nu när man kan prata med Liam och han förstår och han kan göra sig förstådd:)
 
 
 
Nya kuddfodral. Det blåa och vit/svarta ska få flytta in i Liams rum och det rosa ska få flytta in antingen i vår säng eller i soffan.
 
Nya bestick till Liam
 
Söt liten porslinsservis till Liam
 
 
Pommes och köttbullar till lunch på IKEA
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0