Me & I

 
I söndags var jag på Me & I party hos en från mammagruppen. Me & I har ju alltid massa fina kläder, speciellt till barn. Men denna gången så tyckte jag att utbudet var mycket större till flickor än till pojkar. Men en jättefin t-shirt med bilar på köpte jag till Liam. Han är ju så glad i bilar så han blir säkert jätteglad!
Och så köpte jag faktistk för första gången ett plagg till mig från Me & I. Hittade en jättefin blazer i färgen Nearly black. Den satt himla fint. Perfekt att ha till ett par jeans, eller om man vill va lite mer finklädd men det är för kallt med bara ett linne.
Vad tycks?
 
Nine one one - t-shirt till Liam
 
Blazer till mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0