Fredag kväll och lördag morgon

Igår hade vi bara en lugn och skön kväll hemma. När jag kom hem från jobbet så åt vi lite sedan var det dags för Liam att sova, och han somnade faktiskt i sin säng för tredje dagen i rad nu (däremot sov han inte så bra inatt, han drömde en massa tror jag). När Liam somnat så dukade vi upp med lite godis och bänkade oss i soffan resten av kvällen.
Idag är det dags för jobb igen men börjar inte förens klockan ett så vi ska hinna med lite mys och lunch innan dess har jag tänkt. En mysig frukost har vi haft iallafall, med tända ljus och lite extra gott. Helgfrukostarna är ju så mysiga tycker jag. När vi äter alla samtidigt med tända ljus och kanske något extra som frallor eller gott pålägg eller massa frukt:)
 
Nu ska jag sätta fart hör hemma så jag hinner få lite gjort innan det är dags att jobba!
 
Lite bilder från gårdagskvällen:
 
Älskar min nya stjärnljusstake
 
 
 
 
 
 
En bild från Instagram från i morse:)
 
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

VART har du köpt ljusstaken? Så fin!! Eller du kanske har sagt vart den är ifrån (eller va fasen har jag drömt att vi pratat om en sån?). Puss!

Svar: Jag har köpt ljusstaken på en sida som heter blackballoon.se. De fanns på Carpe Diem mini men dem är slut där, men dem ska få in den i den större modellen. Den här lilla är slut hos leverantören sa hon. Så vill du få tag på en så får du beställa på nätet tror jag:)Hihi nä du har inte dröm, vi pratade om den här ljusstaken för ett tag sen:)
Puss
Madeleine Carlsson

2014-01-18 @ 22:17:13
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0