Svart och vitt

Jag är verkligen i behov av lite nya kläder. Helt plötsligt så är alla antingen noppriga, urtvättade eller "bara" tråkiga..
För några dagar sedan köpte jag iallafall lite nytt till min garderob, och ja man kan nog säga att jag gick all in på svartvitt;) Jag har mina färgperioder här i livet, för något år sedan skulle allt vara lila(Främst inredning), sen hade jag en vit period (både kläder och inredning) och just nu är jag som sagt inne i en svartvit period (både på inredning och kläder). Och det känns väldigt mycket jag tycker jag så vi får väl se om jag hittat rätt eller om jag ändrar mig om ett tag:)
 
Det här hittade jag på stan iallafall!
 
Ett par lösa tunna byxor från Carpe diem mini hittade jag på deras rea.
Och t-shirtarna kommer från Trendhouse på samarkand!
 

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Vilka fina brallor! Du har verkligen shoppat mycket fint på sistone. Jag får nog ta en runda med dig så du kan hjälpa mig att hitta lite :) Puss!

Svar: Hihi ja jag har hittat endel gobitar:) men nu får det nästan bli köpstopp ett tag:) puss!
Madeleine Carlsson

2014-01-15 @ 20:58:14
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0