Shoppat!

Idag har jag varit på Chilli som är en nyöppnad möbel- och inredningsbutik här i Växjö.
Hittade lite saker som jag fastnade för. Bland annat hade dem ett jättefint och annorlunda soffbord som jag verkligen tyckte om. Får ta och åka dit i helgen så Christofer får följa med och säga vad han tycker=)
Men köpte iallafall en jätte gosig pläd och en ljuslykta som jag ska ha i vardagsrumsfönstret.

Sen har jag även varit i Hovmantorp och hälsat på Sofie och hennes barn. Var alldeles för länge sen vi träffades.
Nej nu ska jag ta och plocka iordning lite här hemma för imon kommer min mamma och moster med barn och hälsar på=)










Detta soffbordet är det jag vill ha, vad tycker ni om det?
(Bilden är från Chillistore.se)


Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var jättefint :)

2011-08-25 @ 22:37:28
Postat av: Linnea

Det var jättefint! :)

2011-08-25 @ 22:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0