Adventspyssel!

Nu har det äntligen varit första advent, tycker det är supermysigt att göra det julfint hemma.
I måndags kväll så var jag, Frida, Evelina och Sofie i Hovmantorp i blomsteraffären och satte ihop våra egna julgrupper. Supermysig idé verkligen. Så jag gjorde tre stycken julgrupper. När jag kom hem så kom jag att tänka på att jag inte hade en endaste liten röd detalj fast jag tycker det vita temat är jättefint till jul.

Igår så stod det julshopping på schemat.
Jag, Pernilla och hennes barn åkte en liten tripp till Helsingborg för att hälsa på Emma och att julshoppa på Väla Köpcentrum.
Hittade julklappar till Christofer, Andreas och Evelina=)
Och på söndag kväll ska jag träffa Erika för julmys med glögg, rim och julklappsinslagning!










Kommentarer
Postat av: Erika

Fina! Glöm inte att vi ska på julkonserten på söndag med :) Kl 17 är den! Kramis!

2011-12-01 @ 16:52:13
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0