JUL!=)

Tiden går alldeles för snabbt när det är jul, imon är det "vanlig" dag igen.
Vi har haft en jättetrevlig och mysig jul. Vi har varit lediga hela julen och det har varit jätteskönt=)
Julafton firade vi på olika håll på dagen, jag med min släkt och Christofer med sin. Men sen åkte jag till hans föräldrar på kvällen så vi firade lite jul ihop iallafall=)
Julafton var supertrevlig, med massa god mat och hur mycket fina julklappar som helst.
Fick väldigt bra grejer i julklapp iår tycker jag. Sånt som verkligen va önskat och behövligt.
Den bästa presenten fick jag av min käraste Christofer, han hade varit och köpt en systemkamera till mej. Blev jätteglatt överraskad. Hade inte alls räknat med det. Kände mej som ett litet barn när jag öppnade paketen för jag blev så glad=)
Nu ska jag bara lära mej hur den funkar.
Sen fick jag bland annat en pajform, dricksglas, mateustallrikar, ansiktsbehandling mm. Här kommer lite bilder på några av presenterna iallafall=)


Vi fick en moccamaster!=) Så nu kan vi brygga gott kaffe.


Pajform från bruka fick jag av mina kära bröder=)


Tallrikar från Mateus


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0