Lycka!

Två ska bli tre=)
Christofer och jag ska ha barn, jag är gravid i vecka 21 nu=)
Känns helt underbart!
Vi har varit hos barnmorskan och både lyssnat på hjärtljud och gjort ultraljud och allt såg bra ut.
Magen växer så det knakar, nu kommer jag inte i mina vanliga jeans längre så jag har varit och köpt mej ett par supersköna mammajeans på H&M.
Än så länge har jag mått ganska bra under graviditeten, kände av lite illamående i nån vecka i början bara.
Har varit väldigt trött, vissa kvällar efter jobbet så har man bara ätit lite sen gått och lagt sej och somnat som en stock.


Kommentarer
Postat av: Belle

Så mysigt! Kommer bli världens sötaste unge tror jag nog :)

2011-12-29 @ 20:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0