Matlagning!

Igår hade Erika sin 30-årsfest! Det var supertrevligt och jag hjälpte henne med mat och fika mm=)
Hon blev jätteglad för presenten vi köpt!=) Vi köpte ett tårtfat och en mjölkkanna från serien Pip, men mjölkkannan ska hon byta för hon fick två..

Idag så har vi slappdag hemma och vi har städat och tvättat. Vi åkte en sväng till Media Markt för att kolla på systemkamera men vet inte alls vad jag ska ha för nån, vill inte lägga alldeles för mycket pengar. Så är det nån som har ett bra förslag så får ni gärna skriva det!=)

Christofer är mästerkock i köket idag. Så han håller på att laga mat till mej. Ser jättegott ut och jag är superhungrig så ska bli gott med mat=)

Ikväll så kommer Christofer mamma och pappa hit på lite fika och så blir det nog lite fotbolls tittande på tv med kan jag gissa.


Erikas presenter


Hemmagjorda pommes


Mästerkocken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0