Bullbak!

Igår kväll så hade vi en liten myskväll med en stor godisskål i soffan framför tvn. Det var vi värda tycker jag, hihi=)
Idag jobbar Christofer till kl 17, så ska laga lite mat tills han kommer hem har jag tänkt.
Har även varit superduktig idag och varit på tippen och slängt grejer sen så har jag storstädat badrummet så det känns rent och fräscht. Och så har jag bakat supermånga kanelbullar! Vill passa på att baka lite som jag kan ha i frysen tills den lille kommer=)


Godisskålen från igår (vi åt faktiskt inte upp allt=))


Nybakade bullar=)


Kommentarer
Postat av: Erika

Jäklar vilka fina bullar!!

2012-04-10 @ 17:46:03
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0