Fika hos Sofie och nytt armband

Imorse ringde jag runt till en massa olika verkstäder för att kolla vad det skulle gå på att laga min bil, som helt hux flux började krabba igår. När jag va ute och körde så började helt plötsligt ratten låta när man svänger och airbaglampan började lysa. Alltså Är det nåt fel med airbagen....Så hima typiskt nu när jag har bilen ute på blocket för försäljning.. men men det löser väl sej på nåt sätt tillslut.
Efter att jag krabbat med bilen en stund så bestämde jag mej för att åka och hälsa på Sofie i Hovmantorp. Där blev det först lite lunch sen fika med chokladbollar!=)
Har varit alldeles för dålig på att åka och hälsa på henne, men nu när jag ska va mammaledig så får det bli ändring på det=)
Häromdagen så beställde jag ett nytt armband på nätet, har ett likadant innan fast i mörklila men nu kom jag på att jag ville ha det i nån fin ljus vårfärg så jag slog till på ett ljusrosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0