Ny handväska?

Var nere på stan en sväng igår och lämnade in min klocka på lagning som jag köpte för bara cirka tre veckor sen.. Ska ju inte gå sönder så snabbt tycker jag, men det var väl kanske ett måndagsexemplar. I allafall så skulle dem se om dem kunde laga den i butik, men gick inte det så måste den skickas till Schweiz där den tillverkas och då lär det ju ta ett tag tills jag får tillbaka den så hoppas att dem kan laga den här i butiken.
Var inne en sväng på Åhlens, blev så sugen på att titta på deras bikinisar när jag läste att Erika hade hittat en sån fin bikini där.
Hittade en bikini som jag tyckte var fin men ska vänta lite och se vad dem andra butikerna får in tänkte jag.
Men hittade istället en jättefin handväska i tyg som jag blev jättesugen på men den va ganska dyr tyckte jag så får nog fundera på den ett tag. Behöver kanske egentligen inte nån ny handväska men den var så fin tyckte jag.
Vad tycker ni??


Väskan är från märket Ceannis


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag har en sån necessär som jag fyndade på tradera. Kolla där! Deras prydnadskuddar är såå fina med!! Annars har Ceannis kampanj på campadre.se på såna väskor nu :)

2012-04-13 @ 17:06:15
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Theres

Bättre du lägger pengarna på en finare skötväska :) för det är de du kommer använda ett tag framöver :)

2012-04-14 @ 09:29:35
URL: http://brobergtheres.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0