Nytt på köksbordet

Idag har vi varit och lämnat in min bil på lagning, sjukt tråkiga pengar att laga bilen men är ju ett måste tyvärr..
Efter att vi lämnat in bilen så åkte Christofer och jag till Grand Samarkand och fikade på Askelyckan. Tycker verkligen det är mysigt att sitta på ett fik=)
Sen gjorde vi lite andra småärenden och tillslut var min bil klar och då var det dags att hämta den.
Efter det så åkte Christofer hemåt för att börja med lite lunch och jag åkte ner en snabbis på stan för jag ville kolla på ny kruka till köksbordet på Guldrosen.
Fastnade för ett litet rosa set från Cult design.
Ikväll kommer Evelina till oss och hälsar på, vi ska laga lite god mat och sen se nån bra film har vi tänkt.
Har precis slängt ihop en kladdkaka som jag tänkte vi skulle gotta oss med ikväll=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0