Vecka 38 - fixerad

Idag går jag in i vecka 38 och börjar faktiskt bli lite smått nervös för förlossningen, är ju inte så långt kvar.
Tycker egentligen att det känns mest spännande men nu när man inser att det inte är långt kvar så kan jag inte undgå att känna lite nervositet, man vet ju inte riktigt hur det kommer kännas och vad som kommer hända exakt. Längtar verkligen tills man får träffa det lilla livet som är inne i min mage!=)
I morse så var vi i allafall hos barnmorskan på MVC. När vi kom dit visade det sej att vi fått en ny barnmorska då hon vi hade innan har blivit sjukskriven. Den nya verkar jättetrevlig och bra men lite typiskt att man måste byta nu såhär i slutet när vi trivdes så bra men hon vi hade först.
Allt såg bra ut iallafall, jag hade gått upp ca 2 kilo i vikt på 2 veckor och magen hade vuxit som den skulle. Hon sa även att bebisen hade fixerat sig nu, så den har alltså lagt sej tillrätta med huvudet i mitt bäcken.


Vecka 38 (37+0)


Vecka 38 (37+0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0