BVC, MVC mm

Igår så drog föräldrargruppen igång igen efter ett litet uppehåll under sommarn. Det var himla kul att träffa alla igen och se hur de små liven hade vuxit=) Det var spädbarnsmassage som stod på schemat och Liam gillade det verkligen. Han njöt, och när jag masserade magen så rös han=) Mysigt! Får passa på att ge han lite massage hemma med och visa Christofer också så han också kan massera!
Efter föräldrargruppen på bvc så gick vi hem till en mamma och drack kaffe och pratade om barnen och lite annat med=)
 
Idag så har jag varit på efterkontroll på MVC(som gick bra) och i eftermiddag har jag träffat Amanda.
Nu ska jag söka runt lite här på internet och se om jag hittar några badbyxor/badblöja till Liam. Jag har nämligen bokat in oss på babysim som börjar om cirka två veckor. Ska bli jättekul att gå på det, hoppas bara Liam tycker om det, men han gillar ju att bada hemma i baljan så han borde gilla bassängen med=)
 
Liam på BB (2 dagar gammal)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Hej M! Visst är det härligt att träffa andra mammor och bebisar. Ser så fram mot denna hösten hemma tillsammans. OM du vill ha hjälp med din bloggdesign. Maila mig till [email protected]... bifoga gärna några bilder som du tycker om och tankar kring din header... vill du ha fler bilder eller en, två? modern, klassiskt eller romantisk? kanske har du ngn annan bloggdesign som du tycker om? Andra tankar kring det hela? KRAMAR Mikaela med Liam och Filippa!

Svar: Tack så snällt att du vill hjälpa mig=) Jag mejlar dej!
Madeleine Carlsson

2012-08-23 @ 22:27:44
URL: http://www.hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0