Härlig dag!

Idag så har Liam och jag varit på BVC för att väga och mäta. Och han hade ökat fint i både vikt och längd så besöket på BVC gick himla bra. Efter Bvc så åkte vi för att möta upp Anna på stan. På några timmar så hann vi med lunch, fika, shopping och en massa prat såklart=)
Imorgon så är det dags för föräldrargrupp igen med spädbarnsmassage. Ska bli kul att träffa alla mammor och barn igen efter uppehållet under sommaren!
Nu är jag hur trött som helst så nu är det dags för sängen, Liam somande ganska tidigt ikväll så han lär nog vakna ganska tidigt imon så då gäller det att vara utvilad=) 
 
Den här fina blomman och krukan köpte jag på City gross igår när jag var där och
handlade. Den förra blomman jag hade där hade vissnat så jag hoppas att
denna kommer trivas bättre.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0