Helt slut!

Oj vilken skillnad det är nu när Christofer har börjat jobba igen. Hade visst vant mig vid att han var hemma och kunde hjälpa till med Liam. Men nu när han börjat jobba igen så måste det planeras mycket mer om dagarna och det måste jag bli bättre på. Annars så har det gått jättebra att va hemma själv med Liam(och jag är nog snart inne i alla rutiner igen).
Idag så har Liam haft en vägra sova dag så det slutate nu med att han somnade ganska tidigt ikväll så han är nog uppe innan tuppen imon. Han har så mycket att titta på hela tiden så han kommer inte riktigt till ro. Vagnen brukar nästan alltid funka och det gjorde det idag med till viss del. Så därför har det blvit två långa rudnor idag så nu är jag helt slut.
Liam har ganska mycket skorv på huvudet som jag tror har börjat klia på han för han är där och drar och pillar med fingrarna hela tiden. Badade han i massa olja ikväll och drog lite försiktigt med en handduk på det så lite försvann iallafall. Hoppas det försvinner snart så han slipper kliandet (kliar ju i munnen med på han så han har fullt upp hela dagarna med att ha händer i munnen eller på huvudet).
 
Nu ska jag plocka fram någon god kvällsmat och vänta på att Christofer kommer hem från jobbet!
 
Christofer hann mysa lite med Liam innan han började jobba idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0