Inte Liams dag...

Idag har det verkligen inte varit Liams dag.. Antar att det är tänder som spökar.. Han har fått flera hysteriska skrikattacker flera gånger under dagen. Han har skrikigt så han skakat, hostat och blivit helt genomsvettig. Det är ingenting som hjälpt..Och mat har han inte heller velat ha.. Men nu ikväll så var han lugnare så fick i han lite mat inför natten iallafall.. Usch tycker inte alls om när han är så ledsen och man inte vet till hundra vad som är fel...
Men mellan skrikattackerna så har han varit på strålande humör.. Så det borde vara tänder eller magknip kanske som varit fel, för hade han haft ont någonstans eller början till att bli sjuk så antar jag att han hade varit mer hängig under hela dagen.
 
I morse så kom Emma (min brors flickvän) hit för att gå en lång promenad med Liam och mig. Vi gick en jättefin runda i skogen som Erika visat mig. Kan säga att vi var helt genomsvettiga när vi var hemma igen för vi trodde inte att det var så varmt ute så vi hade lite för mycket kläder på oss.
Vi har varit på spädbarnsmassage idag och Liam brukar vanligtvis gilla det men idag så tyckte han inte alls att det va roligt eller mysigt.. Stackarn..
Efter massagen så gick jag och några mammor och barn en liten runda. Efter mycket om och men så kom Liam till ro och sov en bra stund.
Ikväll så har Liam och jag varit och hälsat på Isabelle. Vi åt hämtmat från Hotwok, tittade på Robinsson och pratade om allt möjligt. När Liam och jag skulle åka dit så var han på toppenhumör så jag antog att allt var bra igen med han men där hade jag fel, för efter Belle och jag ätit så skrek han igen för full hals och några minuter senare så var han på bra humör igen och skrattade. Tyvärr stannade vi inte så jättelänge eftersom Liam inte var på topp.
 

Liam har varit glad och nöjd största delen av dagen men jag tycker så synd om honom
när man märker att det är nåt som inte är bra...
Här ligger han och myser i sin babysitter och suttar på sin lilla tumme.
Bitringen tycker han också om att tugga på.

Kommentarer
Postat av: Belle

Inte alltid lätt att vara på topp! Det var trevligt så länge det varade iaf :)

2012-08-31 @ 09:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0