Mysdag

Idag har Liam och jag verkligen haft en mysdag. Vi har bara tagit det lugnt hela dagen i våra myskläder. Anledningen till att det inte blivit så mycket gjort är att jag har gått och blivit förkyld. Hoppas bara Liam klarar sig ifrån det. Nu ska jag däremot ta tag i lite saker här hemma, har en maskin tvätt som väntar på att bli upphängd och så ska jag laga mat tills Christofer kommer hem från jobbet.
Ikväll blir det middag framför tvn och sen lite godsaker till fångarna på fortet=)
 

Liam sparkar för fullt med sina små ben
 

Liam är jättekoncentrerad på sina strumpor
 

Mys med kaninen

Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Den dressen är så underbar! Vad gosig han ser ut i den :)

Svar: Ja jag kunde inte låta bli att köpa den ;)
Madeleine Carlsson

2012-08-31 @ 22:05:17
URL: http://erikasblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0