Ny design!

Nu har bloggen ändrat utseende!
Jag är supernöjd med hur den ser ut nu, och headern är ju verkligen pricken och i=) 
Jag har ju inte gjort det här själv(är inte så kunnig på bloggdesign) utan jag har fått hjälp av goaste Mikaela! Jag skickade lite bilder till henne och hon har klippt och klistrat ihop den fina headern åt mig. Och så har hon ändrat lite på färg på rubriker och färg på bakgrund.
Från att jag knappt själv visste hur jag ville ha det så har hon verkligen prickat rätt med bilderna, färg och stil som verkligen är jag! Det är verkligen jättesnällt av henne att hon lagt ner den här tiden på att hjälpa mig med min blogg trots att hon har fullt upp med sitt!
 
Vad tycker ni om det nya utseendet på bloggen?
Jag är helnöjd iallafall!=)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ååå så fiiint... TACK... är glad att jag fick förtroendet och att du är så nöjd. Hade velat kunna göra mer men tekniken stoppar mig. Dock om jag kommer på några fler ting. Kanske jag kan få ändra dem med. Ser lite småsaker som jag gärna hade gjort till dig... tex. när man går in och klickar på kommentarer "ändras" sidan i headern så det står kvar Madeleine Carlsson som från början, sen är det ju den där blå texten under profilbilden och även ramen runt inläggen... Maila mig igen om du vill jag ska ordna vid tid.Som skrivet jag är pedant och har svårt för att släppa de där små detaljerna. Sånt som oftast ingen annan ser ;) Viktigast är att du är nöjd med headern. Det var ju d som var de vi ville ordna från början MEN de e lite som att möblera om hemma. Börjar man i ett rum är snart allt olika. Stor Kram M!

Svar: Ja jag är jättenöjd med headern! Men skulle du få tid över så får du gärna fixa dem sista sakerna, men verkligen bara om du hinner och kan..=) Och det är inget du behöver dona med nu utan tar det när du känner för det såfall! Är så nöjd med att bloggen känns mer personlig nu tack vare dig!
Ha en trevlig kväll=) Kramar
Madeleine Carlsson

Postat av: Evelina

Super snyggt madde. frågade henne också via mail om hon kan hjälpa mig, nu ser ju min blogg väldigt tråkig ut...

2012-08-29 @ 00:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0