Nya höst/vinterkläder

Igår så skulle jag bara springa in på samarkand och byta en tröja som jag köpte till mig häromdagen. Sprang in en liten sväng på H&M och där hittade jag världens sötaste vinteroverall till Liam som jag inte kunde låta bli=)
Och idag så har jag beställt hem lite höstnytt till både Liam och mig på H&Ms hemsida. Han växer ju så det knakar så det gäller att ha lite kläder hemma i större storlekar för bäst som det är så har han vuxit ur det han har..
 
 
Liams nya vinteroverall!! så söt=)
 
 
Denna supersöta badcape beställde jag idag. Beställde även
två stycken svarta nappar med leopardmönster på.
Och så beställde jag några bodys och ett par supercoola röda chinos.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Bloppis på bloggen idag... kramar Mikaela med Liam och Filippa!

2012-08-13 @ 12:57:44
URL: http://www.hemmapavarangataistan.blogg.se
Postat av: Johanna

HM har ås mycket fint och jag är ett stort fan av Home-avdelningen. Jag ska klicka hem lite nytt snart. Ska påbörja ett nytt gästrum o så ska Olivia få det större. SÅ gamla gästrummet blir O.s nya rum och så har vi ett tomt rum som ej används som blir nya gästrummet. Då ska det förnyas!

Svar: Åhh det är ju bara såå roligt att inreda rum, framförallt barnrum=)
Madeleine Carlsson

2012-08-14 @ 12:30:19
URL: http://passionforpoison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0