Torsdag

Idag så har jag hunnit med en hel del, har donat hemma, bytt sängklder, hälsat på grannarna Frida & Pontus och pojkarna. Eftermiddagen har jag spenderat med Evelina, vi var på samarkand en sväng och tittade lite i affärer och åt buffé. Efter att vi var mätta och goa så bestämde vi oss för att åka hem till mig, vi stannade hos Liams farmor och farfar på vägen hem och hälsade på en liten snabbis=) Så kort sagt så känns det som jag hunnit med massor idag.. Nu är jag helt slut och ska gå och lägga mig. Känns som jag håller på att bli förkyld så hoppas att lite sömn ska hjälpa.
 

Har dammtorkat och städat sovrummet idag
 

Har bytt till nya och fräscha sängkläder i Liams säng
 
Sängmobil från Jabadabado som vi köpt för pengar som Liam fick i doppresent
 

Liams söta speldosa
 

Har köpt nya blommor till fönstret i sovrummet

Kommentarer
Postat av: Malin

Så fina krukor! Vart har du köpt dom? :)

Svar: Det är nåt år sedan vi köpte dem, men dem är ifrån City Gross i Växjö.
Madeleine Carlsson

2012-08-31 @ 11:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0