Fredag!

Alldeles strax ska Liam och jag ge oss ut i kylan för att gå och träffa mammagruppen och alla barnen.
Ikväll ska vi på spelkväll med jobbet så Liam ska vara hos sin farmor och farfar. 
 
Igår så var Evelina, Christofer, jag och Liam på samarkand för att köpa dem sista julklapparna, så nu är vi i stort sett klara med alla paket, skönt! När vi var på Grand igår så gick det ett litet luciatåg där och sjöng, himla fint. Andra år så har jag varit och tittat på luciafirandet i Växjö domkyrka, men jag var så himla trött igårkväll så orkde tyvärr inte ta mig dit. 
 
Nähe nu är det dags att göra mig iordning för nu måste vi snart gå!
 
Fina luciatåget av Lisa Larsson som Christofer fått av sin farmor och farfar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0