Härliga lediga tisdag!

Idag är jag ledig, och det har verkligen varit en superskön dag. Har fixat o donat hemma och sen har jag varit en sväng på stan med. Fyndade på H&M, hade lite rabattkuponger där så fick hela 3 st tröjor för endast 177 :-. Köpte även med mej lite fika hem så jag gottar mej med just nu=)
Har ju varit dålig nu igen på att uppdatera. Men har haft fullt upp och så har jag varit dunderförkyld så har varit helt slut om kvällarna så har inte ens orkat starta datorn.. Men nu börjar förkylningen bli lite bättre iaf.
Har försökt göra iordning i garderoben som är inne i det blivande barnrummet. Har så mycket skit där men nu har jag rensat lite iallafall, är inte helt klar ännu. Helt sjukt hur mycket man samlar på sej.


Köpte med mej god fika hem från stan=)




Fina detaljer på den ena tröjan.


Vecka 30 (29+5)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0