Redan torsdag

Denna veckan har verkligen gått hur snabbt som helst. Var ju nyss måndag...
Måndag och tisdag blev det mest jobb och sen lite skilda världar avsnitt när jag kom hem.
Igår var både jag och Christofer lediga. Jag passade på att städa skåpen i badrummet som jag hade tänkt göra så länge men inte blivit av.
Kl 19 var det bord bokat på 4 krogar för att fira Anton som fyllde 18 år.
Det var första gången vi var där och åt och vi gillade det verkligen. Maten var supergod och jag gillade verkligen att man beställer först vilket kött man vill ha sen vad för slags potatis och sen vilken sås.

Imorgon ska jag klippa mej innan jobbet, tänkte att jag kanske skulle göra nåt mer än att bara toppa det, ska sova på saken så får vi se vad det blir=)


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja klipp lugg! Nu har du haft samma frilla sen jag lärde känna dig och nu är det dags för nåt nytt :) Puss på dig gumman och TUSEN tack igen för att du köpte med chokladen åt mig :)

2012-02-09 @ 21:19:33
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0