Äntligen är den min...

Var på stan häromdagen och köpte mej en ljusstake som jag tittat på jättelänge. Såg den i en inredningstidning för ett tag sen och har letat efter den och blev så glad när jag hittade den i en affär här i Växjö. Ljusstaken är verkligen så fin tycker jag och finns i en massa olika färger, men jag slog till på en lila=)
Den passar perfekt i vårat vardagsrumsfönser.

Ikväll har det verkligen varit en slappkväll, donade lite här hemma när jag kom hem från jobbet, sen blev det soffan för hela slanten.
I morgon kväll kommer Linnea och hälsar på för att hjälpa mej att baka lite kakor inför helgen;)


Kommentarer
Postat av: Erika

Tack för att du finns i mitt liv. Love!

2012-01-10 @ 19:55:44
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Postat av: Malin

Du har det verkligen så fint hemma! Gillar denna ljusstaken skarpt, vart är den köpt? :)

Svar: Tack=) Ljusstaken är ifrån märket Nordal och är köpt i en butik här i Växjö som heter Tillis. Finns i flera olika färger och höjder.
Madeleine Carlsson

2012-09-28 @ 20:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0