BVC

Igår så var vi på tillväxtkontroll på BVC och Liam hade vuxit jättemycket. Han hade gått upp ca 700 gram och blivit 3,5 cm längre på bara drygt 3 veckor, så nu väger han 5406 gram och är 62 cm lång=) 
Så snart kan jag nog börja använda storlek 62 för 56 börjar bli lite smått nu...
Så det känns som rätt bestlut att börja med ersättningen för några veckor sen med tanke på att det är så himla stor skillnad på hans viktuppgång nu och även hans humör tycker jag!=) Liam har oftast varit ganska nöjd och belåten med tillvaron men runt dem veckorna då han inte gick upp alls mycket så gick det inte lång tid mellan målen och även fast jag ammat han i 45 minuter så var han ändå inte nöjd när jag tog bort bröstet från han..Så helt klart så har det funkat med ersättningen (även fast jag kanske velat amma lite längre än vad jag gjorde så var det ju ändå viktigast att han fick i sig mat och gick upp i vikt).
 
Liam i sina söta kläder=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0