Hjälp!!

När vi var i Stockholm så var vi inne i Bruka designs butik och där hittade jag superfina kaffemuggar som jag verkligen vill ha. Men kunde inte bestämma mig för vilken färg så hoppade det då. Men jag har itne kunnat släppa dem där fina muggarna så har surfat runt här nu för fullt men hittar dem inte på någon sida.. Är det någon som vet någon webshop som säljer Bruka Design??
 
Brukas randiga koppar
 
Vill ha dem här kopparna fast i mugg utan öra. Har världens beslutsångest om vilken färg jag vill ha men det lutar åt antingen ljusturkos, rosa eller lila.. Men har också funderat på om det skulle vara fint att blanda olika färger.. Vad tycker ni??=) (Muggarna finns i enfärgat med, kanske häftigt att ha tex turkost och blanda randigt och enfärgat men bara i en färg då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0