Planering inför dop!

Här hemma planeras det för fullt inför dopet!  Jag tycker det är superkul att planera inför dopet, men det är mycket att tänka på. Efter att jag och Sofie gått en powerwalk runt sjön i morse så gick jag ner en sväng på stan och köpte lite servetter och lite dekorationsgrejer till dopet. Letade efter ljusblå värmeljus men hittade inga tyvärr..Vill ha sådana ljus som är i en genomskinlig plast istället för metallkoppen som dem vanliga är i men det var inte det enklaste att hitta...Någon som vet var man kan hitta det?? Lagerhaus har det inte...
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: erikasblogg.se

Kolla Blomsterlandet!

2012-07-16 @ 18:46:39
URL: http://erikasblogg.se/
Postat av: Mikaela

Village tror jag har... annars Tiger... har själv inhandlat trettio små ljus i kopp där. Kram!

2012-07-16 @ 21:42:13
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0