Scrapbooking

Idag så började jag dagen med att åka och handla på City Gross mednas Liam var hemma med sin pappa. Är inte ofta jag är ifrån Liam så måste erkänna att det kändes lite konstigt, men det hade gått så bra så när jag kom hem igen=)
I förmiddags så kom Pärnilla hit på besök. Hon hade med sig hela sin scrapbooking samling för att lära mej lite. Har börjat själv lite smått innan men Pärnilla lärde mej en massa knep och nya sätt man kunde göra på-riktigt kul faktiskt!

I eftermiddags så åkte Christofer, jag och Liam ner till stan en sväng för att kolla in rean på Önska (20% på hela butiken). Köpte med mej en frostad Iittala Kivi lykta och en klar Kastehelmi lykta. När vi ändå var på stan så passade vi på att gå in på Soho och beställde ett halsband som Liam ska få av oss i doppresent.


Fullt kaos på bordet när Pärnilla och jag pysslar=)


Liams album


Fikapaus i pysslandet


Kommentarer
Postat av: Erika

Mysigt!! Kolla in det här du som är ute efter ett eiffeltorn :) http://www.ellos.se/d/Hem-Dekoration-Prydnadssaker/_/N-1z141v0Z1z141ll?Nr=346924



Puss!

2012-07-06 @ 21:48:09
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0