Välbehövlig powerwalk

Nu har jag, Liam och Erika precis varit ute på en ca 6 km lång välbehövlig powerwalk.
Måste ta tag i och ut och röra på mej mer, går i och för sej en runda med vagnen varje dag men oftast blir det en normallång runda i behagligt tempo, så känns väldigt skönt med kvällens powerwalk. Vill ju gärna gå ner mina gravidkilon så man kan visa sej i bikini utan att se helt pluffsig ut.. Men jag är medveten om att det inte sker underverk på en dag utan att det antagligen kommer ta lite tid innan jag är nere på önskad vikt igen. Som tur var så gick jag ju inte upp jättemycket under graviditeten men kilona rasar ju inte av en.. Jag är ju sjukt svag för fika så det är en stor last jag måste försöka bättra mej på lite, annars har jag inte direkt tänkt att banta, tror nog att jag kommer gå ner några kilon bara jag rör på mej och äter någorlunda nyttigt. Jag har tillexmpel sluta dricka O´boy till frukost nu(drack ganska mycket O´boy när jag var gravid) så det är ju en bit på vägen=)

Idag har det ju varit supervarmt och det har verkligen märkts på Liam som har varit ganska varm idag och till följd av det haft väldigt svårt att sova så nu ikväll så var han så trött att han i stort sett nästan grät sig till sömns stackarn...
I förmiddags så var vi en sväng i Tingsryd för att kolla på bil men tyvärr hittade vi inte nån som vi föll för..bara att leta vidare.
Men när vi ändå var i Tingsryd så passade vi på att fika billigt på Börjes och så gick vi en liten sväng och kollade i affären och jag hittade en tunn filt som Liam kan ha i sin vagn nu på sommaren.




Liams nya filt, fina sommarfärger och pricken över i är ju stjärnorna=)


Kommentarer
Postat av: Mikaeka

Var ute på min 1a pw på 1år igår. Riktigt skönt att sakta kunna börja röra sig igen efter graviditet och födsel. Kram

2012-07-05 @ 09:19:41
URL: http://hemmapavarangataistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0