Vitt och rosa

Jag har ju väldigt länge varit insnöad på färgen lila. Så i stort sett sen vi flyttade in i vår lägenhet för snart två år sen så har färgerna i vårt vardagsrum gått i vitt och lila. Men jag har ju alltid också varit väldigt förtjust i ljusrosa, så den färgen har fått joina det vita och lila i vårat vardagsrum. För några veckor sedan så satte vi upp en vit tavellist ovanför vår tv. När vi flyttade in i lägenheten så tyckte vi att vi att ytan över tvn skulle vara tom men nu så tyckte vi att det såg för tomt ut att inte ha något över tvn så vi åkte  till Chilli och inhandlade en vit tavellist som jag sen har dekorerat med lite ljuslyktor och blommor. Och både jag och Christofer blev supernöjda och undrade varför vi inte kommit på det tidigare..
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad fint ni har det.Får man fråga var du har köpt den rosa krukan och kronan du har på Hyllan

Svar: Tack!=) Den rosa krukan har jag köpt på Guldrosen här i Växjö, den är av märket Cult design så dem säljs nog lite här och var. Kronan är köpt på City Gross för ett tag sen ur julsortimentet faktiskt så den är nog lite värre att få tag på nu..
Madeleine Carlsson

2012-07-20 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0