Converse

Igår så var Liam och jag och fikade med Sofie på Condecco, hon har precis kommit hem från USA. Liam fick en jättefin present av Sofie, ett par svarta Converse som han kan ha när han är cirka ett år. Så söta är dem tycker jag!=)
Har funderat ett tag på att jag vill ha ett par Converse first star med som han kan ha nu innan han kan gå, så ska fundera lite på dem, vet inte om jag vill ha marina i tyg eller vita i skinn...
Idag har jag och Frida trottsat regnet och varit ute och gått en promenad, och på eftermiddagen så har Liam och jag varit en sväng på stan med Pernilla. Vi åt en supergod salladslunch på Coretto!
Ikväll blir det fotbolls Em för hela slanten!


Liams första Converse!


Vilken är finast, marin...


...eller vit??


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag har rosa Converse till lilltjejen. Så söta!



eiffeltornen har jag fyndat på loppisar här o var och affischerna är via ETsy.. :-)

2012-06-12 @ 12:04:43
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0