Sovmorgon

Idag har jag fått lite välbehövlig sovmorgon. Liam har sovit jättebra inatt. Han somnade cirka kl halv elva igårkväll och vaknade klockan 7 idag. Då gick pappa upp med han och gav han mat så att jag fick sova vidare. När Liam ätit upp sin mat så var han supertrött igen och somnade om och sov till halv 10, så jag fick sovmorgon ända till hav 10, det kallar jag lyx!=)

Nu är vi i full gång här hemma och Liam är på toppenhumör, är ju helt ubderbart att se han le=) Är tyvärr jättesvårt att hinna ta kort på hans smile så har inte lyckats ta så många kort som han ler på..


Ett av Liams första leende (taget för några veckor sen)


Liam myser i sin babysitter


Kommentarer
Postat av: Erika

Godmorgon! Det kostar inget med bloglovin. Puss.

2012-06-30 @ 11:37:56
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0