Stjärnor, stjärnor och så lite till stjärnor..

Åhh jag har verkligen snöat in mej på stjärnor. Tycker det är så himla fint..
Idag har jag suttit och funderat på hur jag vill ha det i Liams rum, vi har ju donat lite där och satt upp lite tavlor och så men jag vill att det ska kännas mer som ett barnrum än vad det gör nu..
Så jag har sökt runt lite här på nätet för att få lite inspiration och har kommit fram till att jag verkligen älskar stjärnmönstrade saker.
Men det får ju inte bli för mycket stjärnor, ska fundera lite hur jag vill ha det och så får jag väl fråga Christofer med vad han tycker, hoppas verkligen att han håller med mej=)


Så fin tapet, New Classic från Boråstapeter
Vit botten med ljusblå stjärnor.


Förvaringsbox, perfekt för leksaker
Finns hos hjartatsrum.se


Taklampa med stjärnor=)
Finns hos hjartatsrum.se


Kommentarer
Postat av: Elin Gabriella - Matte & mamma ♥

Det är fint med stjärnor :)



Svar: Jag köpte dynan för ca ett år sedan ,men det är deras egna märke så den har dom nog kvar :) KRAM!

2012-06-12 @ 21:51:28
URL: http://elingabriella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0