Inflyttningsfest + gravidbilder

Igår jobbade jag 8-17, tiden gick hur snabbt som helst på jobbet så helt hux flux var det dags att gå hem=)
Väl hemma så vilade jag lite och lagade mat, sen var det dags att göra sig iordning för att åka på inflyttningsfest hos Sofie=)
När jag kom dit var det fult ös, och vi tittade såklart lite på melodifestivalen också. Jag hejade på Loreen så det var bra att hon vann=) Tror hon kan ha bra chans att gå långt sen i Eurovison!
När jag hade gjort mej iordning så gick jag en sväng till Erika och Jon för att prata lite och så bad jag Erika ta lite kort på mej=)
Nu ska jag göra iordning lite frukost och dona lite här hemma innan jobbet.


Vecka 33 (32+3)



Kommentarer
Postat av: belle

Vad fin du är Madde!!har btw försökt ringa dig men damen verkar upptagen ;)

2012-03-15 @ 21:42:45
Postat av: Jill

Så fin du är! Å grattis förresten till livet i magen :-))

2012-03-16 @ 10:10:43
URL: http://jillh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0