Lite nytt i hemmet

Nu har jag varit lite dålig igen på att uppdatera bloggen. Har verkligen haft fullt upp i flera dar..
Helgen var jättehärlig, i lördags fick vi en massa gjort då Christofers mamma o pappa var här och hälsade på. Mikael Hjälpte oss med att hänga upp lite nya tavlor. Blev jättefint.
Sen har vi köpt en ny matta till köket och den blev också jättefin där. När vi var i Stockholm för några veckor sen så hittade jag två stycken jättefina vita kuddar på H&M Home som passar perfekt i vårt sovrum=)
Nu när man börjar få lite vårkänslor så är det jättekul o dona lite hemma tycker jag!
I söndags var vi på kalas hos Christofers farfar som fyllt år. Vi köpte en ishink till han som han blev glad för=) Söndagskvällen var vi hos Andreas och lagade mat o spelade tvspel.
Idag är jag ledig så har faktiskt tänkt ta det ganska lugnt, är ganska trött. Ska nog mest bara va hemma och dona lite. Ska iallafall laga en god middag tills Christofer kommer hem från jobbet. Ikväll ska vi åka och fika hos mamma och Anton=)



Rosa och vitt tema i sovrummet


Köpte fina papper på Panduro som jag satte i ramarna


Vitt trähjärta som jag köpt på Tradera


Svartvit plastmatta från Ellos


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad snyggt du har gjort de där hemma madde. Imponerad av den rosiga kudden på sängen och er matta ;)

2012-03-21 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0