Bullbak och hyllor

Igår så var Linnea här och hälsade på och hjälpte mej att baka bullar=) Efter bullbaket och så åkte vi en sväng till Chilli för jag skulle köpa två stycken tavellister till Liams rum (hittade även en ny dörrmatta till uteplatsen). Vi åkte även ner till stan en liten sväng med för jag ville se om jag hittade några fina ramar på Gallerix och det gjorde jag faktistk. Så idag så har Christofers mamma och pappa varit här och hälsat på och hjälpt oss att hänga upp hyllorna i Liams rum. Ni får se bilder om ett tag när jag har hunnit göra det mer klart i hans rum=) Det är verkligen jättekul att inreda hans rum. Har surfat runt på lite olika bloggar och andra sidor och fått en massa inspiration=)


Liams söta små fossingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0