Lekmer.se

Idag så har jag hämtat ut ett paket som vi beställt från lekmer.se. Vi har kommit underfull med att vi skulle behöva en babyvakt eller vad det nu kallas. Kan va ganska smidigt att ha en sån när Liam ligger och sover och vi kanske sitter ute på vår uteplats. Man vill ju gärna höra han när han vaknar=) När vi ändå beställde Philips babyvakt så kunde jag ju inte låta bli att köpa två snuttefiltar med=)
Nu ska ja åka bort till mamma, hon ska hjälpa mej att sy två gardiner. En helt vit som jag ska ha i köket och en med elefanter på till Liams rum. Lite kaffe och fika blir det nog med kan jag gissa=)


Babyvakt från Philips


Snuttefilt


Snuttefilt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0