Shoppingrunda med Evelina

Idag så har Christofer börjat jobba igen så det har varit första dagen själv hemma med Liam, men det har gått bra tycker jag.
I morse efter frukosten så kom Evelina hit för att diskutera med Christofer om vad vi ska köpa till Fredrik när han fyller 30 år.
Efter att Christofer åkt till jobbet så åkte Evelina, jag och Liam ner till stan för att shoppa lite.
Jag var på jakt efter ett vitt tyg som jag kan sy en gardinkappa av till köket och jag hittade faktiskt ett fint tyg på Åhlens som jag köpte. Hittade även en jättesöt body till Liam som kommer bli perfekt till sommaren eftersom den va kortärmad och hade korta ben. I eftermiddag så har Liam sovit gott i min säng så jag har passat på att laga lite mat till mej och Christofer som snart kommer hem från jobbet.




Köpte denna söta lilla skål på Village


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0