Turkost

Jag håller ju på för fullt att fixa iordning Liams rum och jag har kommit fram till att turkos är en himla fin färg=) Fick jättefina boxar av märket jabadabado av Frida och Pontus  som är turkosa och dem blev supersnygga på den vita hyllan. Finns hur mycket fina saker som helst i det märket så det kommer vi nog köpa mer av. Jag har oxå köpt en turkos lampskärm som blev fin i hans fönster.
Häromdagen surfade jag runt lite på tradera och hittade ett fint oanvänt turkost set med byxa och body som jag slog till på. Liam passade jättebra i bodyn, byxorna är lite stora fortfarande men dem växer han ju i=)




Boxar och skallra från Jabadabado





Kommentarer
Postat av: Linnea

Du hittade en lampskärm :)

2012-05-18 @ 17:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0