Huvudvärk

Usch idag vaknade jag med sprängande huvudvärk eller rättare sagt redan vid tre i natt fick jag stiga upp för att ta en alvedon, och så har det fortsatt hela dagen. Inte kul alls. Hoppas huvudvärken försvinner snart för nu har den varit en objuden gäst i tre dagar..
Trots huvudvärken så gick vi på sångstunden på förmiddagen men resten av dagen har vi spenderat hemma, i myskläder.
Liam har precis somnat så jag ska städa lite snabbt här hemma för imorgon så kommer mammagruppen hit på lite fika.
Resten av kvällen ska spenderas i soffan och så ska jag ta en tidig natt och hoppas på att huvudvärken är borta imorgon.
 
Fina ljuslyktan som jag fick av några jobbarkompisar för ett tag sen=)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0