Onsdag

Onsdagen började med en lååång sovmorgon!! Efter att Liam ätit vid 7 somnade han pm ocj sov till 9.30(!!??). Antar att det berodde på att han kom i säng sent igår (han ville absolut inte sova!) Efter lite dusch och frukost så åkte Frida ocj jag ner till stan för att köpa lite pysselsaker på Panduro. Vi pysslar lite när vi hinner, vi försöker göra fina barnalbum:)
I eftermiddags så kom Evelina hit en sväng för att hälsa på, och så har jag hunnit med föräldrarträff på Bvc och matlagning.
Nu ska Liam och jag bara ta det lugnt och mysa här hemma om vänta på att pappa ska kkomma hem:)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg du hade.
Ja vi får hoppas jag också hittar massa fint på gekås :)

2012-10-24 @ 20:29:17
URL: http://Maooliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0