Helgen!

Nu är helgen snart slut och ny vecka på gång. Vi har hunnit med att träffa vänner och donat hemma, och myst med Liam med förståss=) I fredags så umgicks vi med våra kära grannar, vi åt pizza, cheesecake och spelade poker. Igår så var det storstädning som stod på schemat. Liam sov ganska länge mitt på dagen så vi hann med att storstäda hela lägenhetn. Lördagskvällen bestod av filmkväll med Evelina och Robert.
Söndagen började med välbehövlig sovmorgon för mig, Christofer gick upp med Liam när han vakande och jag fick sova vidare i cirka två timmar, skönt=) Efter sen frukost och lite doning här hemma så åkte jag ner till stan för att fika med några vänner!=)
Söndagskvällen blir en lugn kväll i soffan med film och tända ljus.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0