Måndag igen!

Nu är det några dagar sen jag skrev nåt här, men jag har haft fullt upp med allt och inget så har bara inte hunnit med att sätta mig vid datorn. Jag beställde lite kort häromdagen och dem kom idag i brevlådan (det gick inte ens stänga locket till brevlådan pga av alla kort, haha) så det ska jag sätta mig med någon dag och sätta in i album. Idag var jag och Liam nere en snabbis på stan. Skulle se om jag hittade några chinos till Liam. Han har ett par nu men dem har han nästan vuxit ur, så jag skulle vilja få tag på ett par svarta chinos men det var inte så lätt som jag trodde. Var i dem flesta butiker som säljer barnkläder men hittade inga tyvärr. Däremot så hade Kappahl fått in en ny söt serie i Newbie som jag inte kunde låta bli att köpa. Liam kommer bli så fin i det=) Ni får se det imorgon för nu ska jag snart hoppa ner i sängen!
 
Efter stan så var vi en liten sväng hemma hos mamma och fikade på frallor och Liam var på riktigt bushumör och charmade både mormor och morbror med sina leenden och skratt!
 

Mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0