Sjuk, sjukare

Usch och fy för sjukdomar! Jag har ju som sagt åkt på en släng av förkylning och det är ju inte hela världen-det går ju över.. Men nu så har lille stackars Liam också åkt på förkylning. Åhh vad jag tycker synd om han. Det har itne blivit mycket sömn för någon i familjen inatt. Christofer skulle upp tidigt och inventera på jobbet så han sov på soffan inatt. Liam fick sova med mig i våran säng. Ville ha han nära mig så jag kunde ha koll på honom. Han har snörvlat och hostat hela natten. OCh till råga på allt så ville han inte äta idag så jag tog tempen på han och han hade feber, 38,0. Så efter lite alvedon och lite sömn till nu på morgonen så har han äntligen ätit 200 ml ersättning! Skönt! Det är ju jätteviktigt att han får i sig vätska.
Hoppas att sjukdomarna går över snart här hemma!
 

Har varit på apoteket och uppdaterat medicinskåpet lite..
 

Vår lille kämpe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0