Påsk

Nu har precis 2013 års påskhelg sprungit förbi i en rasande fart. Vi har hunnit med en hel del den här påskhälgen. Middag och fika med släkten har vi ägnat helgen åt, mycket trevligt:) Även en Lets dance kväll med Linnea har jag hunnit med.
 
Jag ha en hel hög med inlägg i huvudet som jag vill lägga upp här. Ska bara försöka skrapa ihop lite tid för det. Dygnet skulle gärna få ha några mer timmar just nu.. Liam har nämligen varit väldigt grinig och mammig senaste veckan, och anledningen till det är antagligen dem två tänderna som precis spruckit igenom i överkäken. Och så vill Liam gärna kunna gå, men eftersom han inte kan det så vill ha ha hjälp av oss, att hålla någon i handen och traskat runt runt runt i lägenheten är det bästa enligt Liam just nu. Och när jag tycker att vi gått en lång stund och jag sätter honom ner så blir han skogstokigt.. Så nej tiden räcker inte till just nu för allt man vill/måste göra..Men det är jättekul att se hur Liam utvecklas, hur mycket han lärt sig och vilka framsteg han gör, snart så går han själv(men det tar nog någon månad till), kan inte riktigt föreställa mig det, hihi:)
 
Liams påskägg från oss
 
Liam fick även en fin tröja i sitt påskägg från mormor
 
Spännande!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0