En dag på landet!

Igår var vi och hälsade på min moster och mina kusiner. Dem bor på en fin gård på landet med massor av djur. Liam som verkligen gillar djur hade mycket att titta på:) Och att leka med mina kusiner, det tyckte Liam var kul:)
När vi var där så fick Christofer för sig att han skulle rida. Sagt och gjort, några minuter senare satt han på Fridas vita häst. Haha jag kan ju inte påstå att han såg ut att vara någon van ryttare precis ;) Men det gick ändå ganska bra för honom..
När vi kom hem på kvällen så kom Evelina och Robban hit för att spela kort. Plump spelade vi!
 
Liam hade mycket att inspektera...
 
Hästen förbereds...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0