Ge-kås

Tänkte att jag skulle visa er lite av det jag handlade när jag var i Ullared för några dagar sedan. Men Jag har verkligen inte hunnit sätta mig vid datorn alls de senaste dagarna så därför dröjde det inlägget tills nu. Men här kommer iallafall några góbitar av det jag handlade:)
 
2-delad långärmad pyjamas till Liam.
 
 Några dagisvänliga t-shirts till Liam (eller ja den vita kanske inte är så fläcktålig men den kostade bara 40 kr  och jag tyckte den va fin så den fick följa med hem)
 
 Liam har bara för ett litet tag sen börjat intressera sig för att leka och köra runt med bilar så en ambulans och en polisbil fick följa med hem:)
 
Även en Mickispis har fått flytta in hos oss. Egentligen tänkte vi att vi skulle ge den i julklapp men han tycker att det är jättekul att leka med en spis och skrammla med alla kastruller mm (en kompis till oss har en spis som han leker med HELA tiden när vi är hos dem) så därför fick han den redan nu!
 
 
 
En ny lampskärm till Liams rum.
 
 Nytt kuddfodral till soffan.
 
 Ny randig löpare till köksbordet.
 
 Den här ramen velade jag länge om ifall jag skulle köpa den eller inte. Men efter en stunds funderande(på var den skulle kunna hänga) så köpte jag den. Och vi ska ha den i sovrummet har vi tänkt:)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin -Änglamamma och gravid

Mycket fint!

2013-08-18 @ 21:04:14
URL: http://josefinaelma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0