Ingen välling på natten tack!

Inatt var första natten som Liam godkände att han inte fick någon välling. Han vaknar ju varje natt vid tretiden och vill komma in till oss och dricka välling. Att han vaknar såhär på natten gör att han är ganska trött på förmiddagen innan hans vila efter lunch. När han vaknar på natten och vill ha välling tar det ofta cirka en timme innan han somnar om så vi kände nu att när det närmar sig dagisstart så vill vi försöka få honom att sova hela natten. För jag tror eller jag kan nästan säga att jag vet att vällingen endast är en vana på natten och inte att han är vrålhungrig. Så inatt så fick han alltså ingen välling. Han blev lite ledsen men det gick över på någon minut bara. Jag gav han nappen och snutten och han somnade om och sov till halv åtta:) Så nu kör vi på detta och hoppas att han vänjer sig att sova utan välling nattetid!
 
 

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Hej.
Tänkte fråga.om du har.kläder kvar från din son då ja väntar pojke i januari.
Allt.från nyfödd uppåt. Mejla mig. Mvh Ebti

2013-08-12 @ 11:41:28
Postat av: Amanda

Åh! Då håller vi tummarna för att detta håller i sig!:-)

2013-08-13 @ 08:17:13
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0